اصفهان، شهرک صنعتی امیرکبیر

خیابان عطاالملک-فازاول-پلاک155

شماره تماس

۰۹۱۳-۶۳۳۲۲۰۲

031-33869539 داخلی 5

۰۹۱۳-۶۳۳۲۲۰2

031-33872428

0913-4142562

کاربردهای متداول مس

مس

کاربردهای متداول مس

مس که با رنگ طلایی و قرمزش به راحتی قابل شناسایی است، سابقه طولانی در استفاده برای اهداف تزئینی و کاربردی دارد. در واقع استفاده از آن توسط انسان به هزاران سال قبل برمی گردد. در حال حاضر این آلیاژ در خانه ها، وسایل نقلیه و وسایل الکترونیکی ما وجود دارد. در این مطلب ، برخی از خواص منحصر به فرد و کاربردهای متداول این آلیاژ همه کاره و آزمایش شده با زمان را پوشش خواهیم داد.

خواص منحصر به فرد مس

آلیاژ 110این فلز، که همچنین به عنوان پیچ سخت الکترولیتی (ETP) شناخته می شود، آلیاژی با شکل پذیری خوب و هدایت الکتریکی و حرارتی خوب است. مقاومت بسیار خوبی در برابر عوامل جوی و خوردگی خاک دارد و خاصیت ضد میکروبی دارد. علاوه بر این، آلیاژ 110 نرم، چکش خوار و 100 درصد قابل بازیافت است.

کاربردهای مس

مس به دلیل شکل‌پذیری و رسانایی الکتریکی و حرارتی، اغلب در تولید رساناهای الکتریکی، کلیدها، ترانسفورماتورها و مخابرات استفاده می‌شود.

کاربردهای مس
کاربردهای مس

به طور طبیعی مقاوم در برابر هوا و خوردگی خاک، این فلز را به ماده ای ایده آل برای تولید سقف ها و کاربردهای لوله کشی تبدیل می کند. علاوه بر این، خواص ضد میکروبی آن، آن را به ماده ای محبوب برای ساخت دستگیره در و نرده در ساختمان های عمومی تبدیل می کند.

این آلیاژ یک جزء ضروری در برنج، فسفر برنز و مس بریلیوم است. برای ایجاد این محصولات فلزی، این فلز با سایر فلزات (قلع، روی و فسفر) ترکیب می‌شود. رنگ، چکش خواری و سایر خواص منحصر به فرد خود را به این فلزات می بخشد.

محصولات مس قابل ارائه توسط کاپ متال

تمامی محصولات مسی ما در کاپ متل به صورت ورق و کلاف و لوله موجود می باشد و به عنوان مزیت اضافه، خدمات ارزش افزوده زیر را ارائه می دهیم:

  • انواع فلنج و اتصالات ترکیب با آلیاژ مس

ارسال دیدگاه برای این مطلب

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتشار:

جستجو در محتوا

جستجو

سایر مطالب

ارسال پیام برای ما